Удосконалення системи державного управління розвитком території шляхом формування її маркетингового потенціалу (на прикладі Зарічненської селищної територіальної громади)

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Синютич, С. С. (2021) Удосконалення системи державного управління розвитком території шляхом формування її маркетингового потенціалу (на прикладі Зарічненської селищної територіальної громади). [Другий (магістерський) рівень освіти]

[img] Text
Синютич_ДС-61м_2021.pdf

Download(20MB)

Анотація

Виконала студентка 6 курсу, групи ПУА-61м спеціальності 281«Публічне управління та адміністрування» Синютич Світлана Сергіївна Територіальний розвиток був і залишається одним з найактуальніших питань, які потребують вирішення з точки зору надання можливостей для розбудови потенціалу сучасного суспільства. В умовах ринкової економіки, зосередженої на інтенсифікації споживання та орієнтуванні продуктів та послуг, вироблених на цих територіях, на спочатку визначені внутрішні та зовнішні цільові аудиторії, філософія управління маркетингом, розкрита в рамках територіального маркетингу, здається, є затребуваною у плануванні та виконання планів територіального розвитку.

Тип елементу : Другий (магістерський) рівень освіти
Ключові слова: державне управління, розвиток території, територіальний маркетинг, маркетинговий потенціал, територіальні громади, стратегічне планування, ринкова економіка, управління розвитком, місцеве самоврядування
Тематики: Наукова робота студента
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Публічного управління, адміністрування та інформаційної діяльності
Користувач, що депонує: Т. В. Мирон
Дата внесення: 18 Лист 2025 16:43
Останні зміни: 18 Лист 2025 16:43
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/35038
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року