Синютич, С. С. (2021) Удосконалення системи державного управління розвитком території шляхом формування її маркетингового потенціалу (на прикладі Зарічненської селищної територіальної громади). [Другий (магістерський) рівень освіти]
|
Text
Синютич_ДС-61м_2021.pdf Download(20MB) |
Анотація
Виконала студентка 6 курсу, групи ПУА-61м спеціальності 281«Публічне управління та адміністрування» Синютич Світлана Сергіївна Територіальний розвиток був і залишається одним з найактуальніших питань, які потребують вирішення з точки зору надання можливостей для розбудови потенціалу сучасного суспільства. В умовах ринкової економіки, зосередженої на інтенсифікації споживання та орієнтуванні продуктів та послуг, вироблених на цих територіях, на спочатку визначені внутрішні та зовнішні цільові аудиторії, філософія управління маркетингом, розкрита в рамках територіального маркетингу, здається, є затребуваною у плануванні та виконання планів територіального розвитку.
| Тип елементу : | Другий (магістерський) рівень освіти |
|---|---|
| Ключові слова: | державне управління, розвиток території, територіальний маркетинг, маркетинговий потенціал, територіальні громади, стратегічне планування, ринкова економіка, управління розвитком, місцеве самоврядування |
| Тематики: | Наукова робота студента |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Публічного управління, адміністрування та інформаційної діяльності |
| Користувач, що депонує: | Т. В. Мирон |
| Дата внесення: | 18 Лист 2025 16:43 |
| Останні зміни: | 18 Лист 2025 16:43 |
| URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/35038 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року


Статистика завантажень
Статистика завантажень