МІЖНАРОДНА РЕКЛАМА ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Величко, О. А. (2015) МІЖНАРОДНА РЕКЛАМА ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ. Студентський вісник НУВГП (3(5)). с. 87-90.

[img]
Перегляд
Text
Величко О.А. - Міжнародна реклама та її особливості.pdf

Download(163kB) | Перегляд

Анотація

У статті описані такі важливі елементи міжнародної реклами як національні особливості різних країн, адаптація реклами до іноземних мов, обмеження в рекламі, гендерний аспект та рекламні символи. Проаналізовано проблеми, які виникають при просуванні товарів на міжнародний ринок.

English abstract

Such important elements of international advertising as national peculiarities of different countries, adaptation of advertising to foreign language, restrictions on advertising, gender aspect and advertising symbols are described in the article. Problems that arise, when goods are promoted on the international market, are analyzed.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: міжнародна реклама, адаптація реклами, законодавчі обмеження, гендерний аспект, рекламні символи, international advertising, adaptation of advertising, legal restrictions, gender aspect, advertising symbols
УДК: 339.5
Бібліографічний опис: Величко О. А. Міжнароднв реклама та її особливості / О. А. Величко // Студентський вісник НУВГП. – Рівне : НУВГП, 2015. – Вип. 3(5). – С. 87-90.
Тематики: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 15 Черв 2016 11:23
Останні зміни: 15 Черв 2016 11:23
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/4221
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року