Величко, О. А. (2015) МІЖНАРОДНА РЕКЛАМА ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ. Студентський вісник НУВГП (3(5)). с. 87-90.
|
Text
Величко О.А. - Міжнародна реклама та її особливості.pdf Download(163kB) | Перегляд |
Анотація
У статті описані такі важливі елементи міжнародної реклами як національні особливості різних країн, адаптація реклами до іноземних мов, обмеження в рекламі, гендерний аспект та рекламні символи. Проаналізовано проблеми, які виникають при просуванні товарів на міжнародний ринок.
English abstract
Such important elements of international advertising as national peculiarities of different countries, adaptation of advertising to foreign language, restrictions on advertising, gender aspect and advertising symbols are described in the article. Problems that arise, when goods are promoted on the international market, are analyzed.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | міжнародна реклама, адаптація реклами, законодавчі обмеження, гендерний аспект, рекламні символи, international advertising, adaptation of advertising, legal restrictions, gender aspect, advertising symbols |
УДК: | 339.5 |
Бібліографічний опис: | Величко О. А. Міжнароднв реклама та її особливості / О. А. Величко // Студентський вісник НУВГП. – Рівне : НУВГП, 2015. – Вип. 3(5). – С. 87-90. |
Тематики: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 15 Черв 2016 11:23 |
Останні зміни: | 15 Черв 2016 11:23 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/4221 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року