Основи менеджменту і маркетингу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Кожушко, Л. Ф. та Кузнецова, Т. О. та Судук, О. Ю. (2016) Основи менеджменту і маркетингу. НУВГП, Рівне. ISBN 978-966-327-294-8

[img]
Перегляд
Text
738674 zah.pdf

Download(8MB) | Перегляд

Анотація

Навчальний посібник призначено для вивчення дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» при підготовці бакалаврів за напрямом 6.060101 «Будівництво». Викладено основні аспекти менеджменту і маркетингу, аналіз становлення і розвитку науки управління, розглянуто сутність менеджменту і маркетингу та їхнє місце в загальній системі управління організацією, функції менеджменту і маркетингу, їхні основні принципи та методи. Видання дозволить студентам усвідомити суть основних категорій менеджменту і маркетингу.

Тип елементу : Книга
Ключові слова: менеджмент, маркетинг, основи управління
ISBN: 978-966-327-294-8
ББК: 65.050.9я7
Бібліографічний опис: Кожушко Л. Ф. Основи менеджменту і маркетингу : навч. посіб. / Л. ф. Кожушко, Т. О. Кузнецова, О. Ю. Судук. – Рівне : НУВГП, 2016. – 291 с.
Тематики: Навчальні видання > Навчальний посібник
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 02 Лип 2016 09:05
Останні зміни: 28 Лип 2017 09:39
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/4282
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року