Кожушко, Л. Ф. та Кузнецова, Т. О. та Судук, О. Ю. (2016) Основи менеджменту і маркетингу. НУВГП, Рівне. ISBN 978-966-327-294-8
|
Text
738674 zah.pdf Download(8MB) | Перегляд |
Анотація
Навчальний посібник призначено для вивчення дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» при підготовці бакалаврів за напрямом 6.060101 «Будівництво». Викладено основні аспекти менеджменту і маркетингу, аналіз становлення і розвитку науки управління, розглянуто сутність менеджменту і маркетингу та їхнє місце в загальній системі управління організацією, функції менеджменту і маркетингу, їхні основні принципи та методи. Видання дозволить студентам усвідомити суть основних категорій менеджменту і маркетингу.
Тип елементу : | Книга |
---|---|
Ключові слова: | менеджмент, маркетинг, основи управління |
ISBN: | 978-966-327-294-8 |
ББК: | 65.050.9я7 |
Бібліографічний опис: | Кожушко Л. Ф. Основи менеджменту і маркетингу : навч. посіб. / Л. ф. Кожушко, Т. О. Кузнецова, О. Ю. Судук. – Рівне : НУВГП, 2016. – 291 с. |
Тематики: | Навчальні видання > Навчальний посібник |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 02 Лип 2016 09:05 |
Останні зміни: | 28 Лип 2017 09:39 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/4282 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року