Самоідентифікація особистості у віртуальному просторі гри

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Стратонова, Н. О. (2014) Самоідентифікація особистості у віртуальному просторі гри. СНУ ім. Лесі Українки (16). с. 37-45.

[img]
Перегляд
Text
Стратонова Н. О. Самоідентифікація зах.pdf

Download(186kB) | Перегляд

Анотація

Проаналізовано особливості формування ідентичності в комп’ютерному ігровому просторі, Окреслено основні характеристики поняття «віртуальна комп’ютерна гра», проаналізовано особливості ММОРПГ та РПГ ігор. Виконано аналізує процес у самоідентифікації гравця й розкрито типи ідентичності суб’єкта як прояву множинності в просторі віртуальних комп’ютерних ігор. Із-поміж основних факторів, що впливають на самоідентифікацію людини в грі виокремлено імерсію, віртуалізацію «Я», ескапізм та опцію збереження / за¬вантаження (save / load). Наголошено на тому, що ескапізм у даному випадку виступає компенсацією надмірної раціональності сучасного світу. Відповідно, комп’ютерна гра, будучи феноменом сучасної культури, ресакралізує раціоналізм ХХ–ХХІ ст.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: віртуальна реальність, комп’ютерна гра, ММОРПГ, РПГ, самоідентифікація, імерсія, віртуалізація, ескапізм, квазірелігія, квазіміфологія
УДК: 141.319.8/333+279.99A
Бібліографічний опис: Стратонова Н. О. Самоідентифікація особистості у віртуальному просторі гри / Н. О. Стратонова // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філософські науки : зб. наук. праць. - Луцьк, 2014. - № 16. - С. 37-45.
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 24 Квіт 2017 13:02
Останні зміни: 24 Квіт 2017 13:02
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/6128
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року