Стратонова, Н. О. (2014) Самоідентифікація особистості у віртуальному просторі гри. СНУ ім. Лесі Українки (16). с. 37-45.
|
Text
Стратонова Н. О. Самоідентифікація зах.pdf Download(186kB) | Перегляд |
Анотація
Проаналізовано особливості формування ідентичності в комп’ютерному ігровому просторі, Окреслено основні характеристики поняття «віртуальна комп’ютерна гра», проаналізовано особливості ММОРПГ та РПГ ігор. Виконано аналізує процес у самоідентифікації гравця й розкрито типи ідентичності суб’єкта як прояву множинності в просторі віртуальних комп’ютерних ігор. Із-поміж основних факторів, що впливають на самоідентифікацію людини в грі виокремлено імерсію, віртуалізацію «Я», ескапізм та опцію збереження / за¬вантаження (save / load). Наголошено на тому, що ескапізм у даному випадку виступає компенсацією надмірної раціональності сучасного світу. Відповідно, комп’ютерна гра, будучи феноменом сучасної культури, ресакралізує раціоналізм ХХ–ХХІ ст.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | віртуальна реальність, комп’ютерна гра, ММОРПГ, РПГ, самоідентифікація, імерсія, віртуалізація, ескапізм, квазірелігія, квазіміфологія |
УДК: | 141.319.8/333+279.99A |
Бібліографічний опис: | Стратонова Н. О. Самоідентифікація особистості у віртуальному просторі гри / Н. О. Стратонова // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філософські науки : зб. наук. праць. - Луцьк, 2014. - № 16. - С. 37-45. |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 24 Квіт 2017 13:02 |
Останні зміни: | 24 Квіт 2017 13:02 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/6128 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року