SIMULATION OF CONTROL STRATEGY FOR INTERNATIONAL MARKETING SERVICES

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Korzh, М. та Akimova, L. M. та Chub, I. та Корж, М. та Акімова, Л. М. та Чуб, І. (2017) SIMULATION OF CONTROL STRATEGY FOR INTERNATIONAL MARKETING SERVICES. National Aviation University (2). с. 131-138.

[img]
Перегляд
Text
Akіmova L Simulation of Control Strategi зах.pdf

Download(293kB) | Перегляд

Title in English

SIMULATION OF CONTROL STRATEGY FOR INTERNATIONAL MARKETING SERVICES

English abstract

The main purpose of this article is to develop a general model of integrated management of marketing activities from an international perspective, given the relationship of its parts to each other and the external environment and the cyclical nature of the process, and the construction of a general model for evaluating the performance of international marketing system.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: competition advocacy, financial market, investment management, middle class, рroblems of economic theory and policy
УДК: 339.138
Бібліографічний опис: Korzh М. Simulation of control strategy for international marketing services / Marina Korzh, Luidmila Akіmova, Irina Chub // Proceedings of the National Aviation University. - 2017. - Vol 71, № 2. - P. 131-138.
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 06 Вер 2017 13:19
Останні зміни: 13 Лист 2018 10:16
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/6594
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року