Korzh, М. та Akimova, L. M. та Chub, I. та Корж, М. та Акімова, Л. М. та Чуб, І. (2017) SIMULATION OF CONTROL STRATEGY FOR INTERNATIONAL MARKETING SERVICES. National Aviation University (2). с. 131-138.
|
Text
Akіmova L Simulation of Control Strategi зах.pdf Download(293kB) | Перегляд |
Title in English
SIMULATION OF CONTROL STRATEGY FOR INTERNATIONAL MARKETING SERVICES
English abstract
The main purpose of this article is to develop a general model of integrated management of marketing activities from an international perspective, given the relationship of its parts to each other and the external environment and the cyclical nature of the process, and the construction of a general model for evaluating the performance of international marketing system.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | competition advocacy, financial market, investment management, middle class, рroblems of economic theory and policy |
УДК: | 339.138 |
Бібліографічний опис: | Korzh М. Simulation of control strategy for international marketing services / Marina Korzh, Luidmila Akіmova, Irina Chub // Proceedings of the National Aviation University. - 2017. - Vol 71, № 2. - P. 131-138. |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 06 Вер 2017 13:19 |
Останні зміни: | 13 Лист 2018 10:16 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/6594 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року