СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ БРЕНДИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ПИВОВАРНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Рафальська, Н. М. (2017) СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ БРЕНДИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ПИВОВАРНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ. Студентський вісник НУВГП (1(7)). с. 117-120.

[img]
Перегляд
Text
Рафальська Н.М. Сучасні тенденції брендингової діяльності зах.pdf

Download(184kB) | Перегляд

Анотація

У статті досліджується роль брендингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємства, функції та етапи формування брендингу на ринку пива та сучасні тенденції брендингової діяльності.

English abstract

The article focuses on the role of branding as a tool to enhance the competitiveness of enterprises, deals with functions and stages of branding at the beer market and current trends of branding.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: брендинг, конкурентоспроможність, бренд-менеджмент, маркетингові дослідження, реклама, branding, competitiveness, brand management, market research, advertising
УДК: 658.8:330.131
Бібліографічний опис: Рафальська Н. М. Сучасні тенденції брендингової діяльності підприємств пивоварної галузі України / Н. М. Рафальська // Студентський вісник НУВГП. – Рівне : НУВГП, 2017. – Вип. 1(7). – С. 117-120.
Тематики: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2017
Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2017 > Випуск 1
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 07 Вер 2017 06:58
Останні зміни: 07 Вер 2017 06:58
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/6604
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року