ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВОЇ АГЕНЦІЇ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Рашман, Б. Г. (2017) ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВОЇ АГЕНЦІЇ. [Автореферати, дисертації] (Неопублікований)

[img]
Перегляд
Text
Рашман Б. Г. Формування комплексної автореф. зах.pdf

Download(406kB) | Перегляд
Тип елементу : Автореферати, дисертації
Ключові слова: маркетингова агенція, маркетингові послуги
УДК: 65.014.12+330.47 (043.2)
Бібліографічний опис: Рашман Б. Г. Формування комплексної організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції : автореф. дис. ... канд. економ. наук : 08.00.04 / Рашман Борис Гарольдович. - Захист 27.10.2017. - Рівне : НУВГП, 2017. - 23 с.
Тематики: Автореферат
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 18 Жов 2017 11:35
Останні зміни: 18 Жов 2017 11:35
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/7127
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року