Мороз, Е. Г. and Токарчук, О. М. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(53)). pp. 141-148.
|
Text
Vek5320 зах.pdf Download(184kB) | Preview |
Abstract
В статті розглянуто сутність такої інноваційної форми організації бізнесу, як франчайзинг. Наведено аналітичний огляд розвитку франчайзингу у 2008-2009 роках та виявлено головні передумови зростання ринку франчайзингу, а також проаналізовано проблеми розвитку франчайзингу в Україні.
English abstract
In the article substance of such innovation form of conducting of the business as franchising have been considered. An analytical review of development of franchising in 2008-2009 have been pointed and identified preconditions of growth of the franchising market have been showed, and the problems of franchising development in Ukraine have been analyzed.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | франчайзинг, інновації, організація бізнесу |
УДК: | 658.589 |
Бібліографічний опис: | Мороз Е. Г. Особливості використання франчайзингу як інноваційної форми організації бізнесу в Україні / Е. Г. Мороз, О. М. Токарчук // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2011. – Вип. 1(53). – С. 141-148. |
Subjects: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2011 > Вісник 1 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2011 |
Depositing User: | С. В. Бойчук |
Date Deposited: | 08 Feb 2018 11:42 |
Last Modified: | 08 Feb 2018 11:42 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8418 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year