ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Мороз, Е. Г. та Токарчук, О. М. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(53)). с. 141-148.

[img]
Перегляд
Text
Vek5320 зах.pdf

Download(184kB) | Перегляд

Анотація

В статті розглянуто сутність такої інноваційної форми організації бізнесу, як франчайзинг. Наведено аналітичний огляд розвитку франчайзингу у 2008-2009 роках та виявлено головні передумови зростання ринку франчайзингу, а також проаналізовано проблеми розвитку франчайзингу в Україні.

English abstract

In the article substance of such innovation form of conducting of the business as franchising have been considered. An analytical review of development of franchising in 2008-2009 have been pointed and identified preconditions of growth of the franchising market have been showed, and the problems of franchising development in Ukraine have been analyzed.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: франчайзинг, інновації, організація бізнесу
УДК: 658.589
Бібліографічний опис: Мороз Е. Г. Особливості використання франчайзингу як інноваційної форми організації бізнесу в Україні / Е. Г. Мороз, О. М. Токарчук // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2011. – Вип. 1(53). – С. 141-148.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2011 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2011
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 08 Лют 2018 11:42
Останні зміни: 08 Лют 2018 11:42
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8418
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року