Методичні вказівки до семінарських занять та самостійної роботи з дисципліни «Історія вищої освіти» здобувачами вищої освіти на другому (магістерському) освітньому рівні спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», денної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-03-109 Сокаль, В. А. (2018) Методичні вказівки до семінарських занять та самостійної роботи з дисципліни «Історія вищої освіти» здобувачами вищої освіти на другому (магістерському) освітньому рівні спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
07-03-109 (1).pdf

Download(1MB)

Анотація

Вивчення дисципліни «Історія вищої освіти» передбачає підготовку національної еліти, яка здатна оволодіти освітньо-світоглядною парадигмою гуманітаризації, гуманізації і демократизації вищої освіти, забезпечує різнобічний розвиток особистості викладача і студента. Для успішного здійснення професійної педагогічної діяльності необхідними є знання з дидактики, методики викладання у вищій школі, володіння спеціально-предметною та психолого-педагогічною компетенцією. Метою вивчення навчальної дисципліни є пізнання закономірностей виникнення вищої освіти; формування умінь та практичних навичок визначати етапи виникнення основних категорій педагогіки вищої школи у різні вікові періоди у різних народів.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 07-03-109, історія вищої освіти, історія зарубіжної вищої освіти, історія розвитку вищої освіти України
Шифр: 07-03-109
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка
Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 11 Освітні, педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут права > Суспільних дисциплін
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 02 Бер 2018 12:17
Останні зміни: 02 Бер 2018 12:17
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8644
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року