07-03-109 Сокаль, В. А. (2018) Методичні вказівки до семінарських занять та самостійної роботи з дисципліни «Історія вищої освіти» здобувачами вищої освіти на другому (магістерському) освітньому рівні спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», денної форми навчання. [Методичне забезпечення]
|
Text
07-03-109 (1).pdf Download(1MB) | Перегляд |
Анотація
Вивчення дисципліни «Історія вищої освіти» передбачає підготовку національної еліти, яка здатна оволодіти освітньо-світоглядною парадигмою гуманітаризації, гуманізації і демократизації вищої освіти, забезпечує різнобічний розвиток особистості викладача і студента. Для успішного здійснення професійної педагогічної діяльності необхідними є знання з дидактики, методики викладання у вищій школі, володіння спеціально-предметною та психолого-педагогічною компетенцією. Метою вивчення навчальної дисципліни є пізнання закономірностей виникнення вищої освіти; формування умінь та практичних навичок визначати етапи виникнення основних категорій педагогіки вищої школи у різні вікові періоди у різних народів.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 07-03-109, історія вищої освіти, історія зарубіжної вищої освіти, історія розвитку вищої освіти України |
Шифр: | 07-03-109 |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 11 Освітні, педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. М. Рожанчук |
Дата внесення: | 02 Бер 2018 12:17 |
Останні зміни: | 02 Бер 2018 12:17 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8644 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року