МОЖЛИВОСТІ ПОБУДОВИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ – ВИРОБНИКІВ МІНЕРАЛЬНИХ ВОД МЕТОДАМИ МАРКЕТИНГУ

Downloads

Downloads per month over past year

Голоднюк, О. С. and Holodnuk, O. S. (2013) МОЖЛИВОСТІ ПОБУДОВИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ – ВИРОБНИКІВ МІНЕРАЛЬНИХ ВОД МЕТОДАМИ МАРКЕТИНГУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(61)). pp. 56-62.

[img]
Preview
Text
Ve618.pdf

Download(140kB) | Preview
Official URL: http://nuwm.edu.ua/naukova-dijaljnistj/vidannja-un...

Abstract

Проведено аналіз ринку мінеральних вод України та виявлено роль маркетингових інновацій в управлінні конкурентними перевагами підприємств – виробників мінеральних вод. Встановлено, що брендинг та його можливості створюють стійкі конкурентні переваги підприємства.

Title in English

THE POSSIBILITY OF CREATING COMPETITIVE ADANTAGE BY THE MARKETING METHODS AT THE MINERAL WATER ENTERPRISES

English abstract

The Ukrainian mineral water market is analizied and the role of maketing innovations in the competitive advantages management is deined. The branding is a key element of the enterprise competitive advantage.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ринок, мінеральна вода, інновації, брендинг, market, mineral water, innovation and branding
УДК: 339.137.2+658.8:663.64
Бібліографічний опис: Голоднюк О. С. Можливості побудови конкурентних переваг підприємств – виробників мінеральних вод методами маркетингу / О. С. Голоднюк // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2013. - Вип. 1(61). - С. 56-62
Subjects: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2013 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2013
Depositing User: С. Й. Гипчинська
Date Deposited: 07 Nov 2014 07:27
Last Modified: 07 Jul 2015 14:14
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/958

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year