МОЖЛИВОСТІ ПОБУДОВИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ – ВИРОБНИКІВ МІНЕРАЛЬНИХ ВОД МЕТОДАМИ МАРКЕТИНГУ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Голоднюк, О. С. та Holodnuk, O. S. (2013) МОЖЛИВОСТІ ПОБУДОВИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ – ВИРОБНИКІВ МІНЕРАЛЬНИХ ВОД МЕТОДАМИ МАРКЕТИНГУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(61)). с. 56-62.

[img]
Перегляд
Text
Ve618.pdf

Download(140kB) | Перегляд
Офіційний посилання: http://nuwm.edu.ua/naukova-dijaljnistj/vidannja-un...

Анотація

Проведено аналіз ринку мінеральних вод України та виявлено роль маркетингових інновацій в управлінні конкурентними перевагами підприємств – виробників мінеральних вод. Встановлено, що брендинг та його можливості створюють стійкі конкурентні переваги підприємства.

Title in English

THE POSSIBILITY OF CREATING COMPETITIVE ADANTAGE BY THE MARKETING METHODS AT THE MINERAL WATER ENTERPRISES

English abstract

The Ukrainian mineral water market is analizied and the role of maketing innovations in the competitive advantages management is deined. The branding is a key element of the enterprise competitive advantage.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: ринок, мінеральна вода, інновації, брендинг, market, mineral water, innovation and branding
УДК: 339.137.2+658.8:663.64
Бібліографічний опис: Голоднюк О. С. Можливості побудови конкурентних переваг підприємств – виробників мінеральних вод методами маркетингу / О. С. Голоднюк // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2013. - Вип. 1(61). - С. 56-62
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2013 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2013
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 07 Лист 2014 07:27
Останні зміни: 07 Лип 2015 14:14
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/958
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року