Голоднюк, О. С. та Holodnuk, O. S. (2013) МОЖЛИВОСТІ ПОБУДОВИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ – ВИРОБНИКІВ МІНЕРАЛЬНИХ ВОД МЕТОДАМИ МАРКЕТИНГУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(61)). с. 56-62.
|
Text
Ve618.pdf Download(140kB) | Перегляд |
Анотація
Проведено аналіз ринку мінеральних вод України та виявлено роль маркетингових інновацій в управлінні конкурентними перевагами підприємств – виробників мінеральних вод. Встановлено, що брендинг та його можливості створюють стійкі конкурентні переваги підприємства.
Title in English
THE POSSIBILITY OF CREATING COMPETITIVE ADANTAGE BY THE MARKETING METHODS AT THE MINERAL WATER ENTERPRISES
English abstract
The Ukrainian mineral water market is analizied and the role of maketing innovations in the competitive advantages management is deined. The branding is a key element of the enterprise competitive advantage.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ринок, мінеральна вода, інновації, брендинг, market, mineral water, innovation and branding |
УДК: | 339.137.2+658.8:663.64 |
Бібліографічний опис: | Голоднюк О. С. Можливості побудови конкурентних переваг підприємств – виробників мінеральних вод методами маркетингу / О. С. Голоднюк // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2013. - Вип. 1(61). - С. 56-62 |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2013 > Вісник 1 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2013 |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 07 Лист 2014 07:27 |
Останні зміни: | 07 Лип 2015 14:14 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/958 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року