Методичні вказівки та плани семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософія відеоігор» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх спеціальностей НУВГП денної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-07-155 Стратонова, Н. О. (2018) Методичні вказівки та плани семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософія відеоігор» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх спеціальностей НУВГП денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img]
Перегляд
Text
06-07-155 Філософія відеоігор.pdf

Download(861kB) | Перегляд

Анотація

Дисципліна «Філософія відеоігор» є галуззю гуманітарного знання, що розглядає найбільш актуальні питання сучасного мистецтва та культури. «Філософія відеоігор» аналізує сучасні культурологічні та філософські проблеми, крізь призму інформатики, психології, соціології, антропології, комунікацій тощо, інтерпретує віртуальне крізь призму геймерського досвіду, розкриває питання історії виникнення та основних особливостей відеоігор. Вона вчить використовувати здобуті знання у професійній діяльності, критично осмислювати сучасні проблем масової культури та мистецтва, розуміти потреби суспільства та прогнозувати нові тенденції в ігровій індустрії. З огляду на сучасну соціокультурну ситуацію, дисципліна «Філософія відеоігор» ставить перед собою завдання представити основні теоретичні дослідження гри; проаналізувати поняття «віртуальна реальність», напрями його осмислення та особливості сприйняття віртуальної реальності людиною; проаналізувати імерсію як втечу від R-світу; розглянути комп′ютерні ігри як нові медіа, здійснити спробу осмислити їх як текст та проаналізувати їх мову; розглянути історію виникнення відеоігор та їх вплив на соціокультурний простір; проаналізувати основні аспекти проектування та розробки гри; розглянути основні аспекти ігрової індустрії, її поточні та нові тенденції.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-07-155, філософія відеоігор, культура, культуротворча функція, гра, ігровий елемент, ігрова концепція, субстанційні гра, акцидентальна гра, гра-мімесис, гра-агон, гра-екстазис, віртуальне/реальне, віртуалізація дійсності, технології віртуальної реальності, доповнена реальність, змішана реальність
Шифр: 06-07-155
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 26 Черв 2018 12:23
Останні зміни: 26 Черв 2018 12:23
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10043
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року