ВПЛИВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ НА ЕЛЕКТРОННУ КОМЕРЦІЮ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Вальковець, А. С. та Юскович-Жуковська, В. І. (2012) ВПЛИВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ НА ЕЛЕКТРОННУ КОМЕРЦІЮ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(59)). с. 35-40.

[img]
Перегляд
Text
Ve595.pdf.zax.pdf

Download(135kB) | Перегляд

Анотація

Виявлено основні тенденції електронної комерції як нової моделі ведення бізнесу. Обґрунтовано основні підходищодо необхідності створення законодавчої бази для ведення електронної комерції, заснованої на використанні товарів та послуг як об’єктів інтелектуальної власності.

English abstract

The main trends of e-commerce as a new business model. The basic approaches to establishing a legal framework for e-commerce based on the use of goods and services as intellectual property.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: електронна комерція, інтелектуальна власність
УДК: 331.117.25
Бібліографічний опис: Вальковець А. С. Вплив інтелектуальної власності на електронну комерцію / А. С. Вальковець, В. І. Юскович-Жуковська // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 3(59). – С. 35-40.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 3
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 11 Вер 2018 09:42
Останні зміни: 11 Вер 2018 09:42
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10734
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року