УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КАПІТАЛІЗАЦІЇ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Боднарюк, В. А. (2012) УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КАПІТАЛІЗАЦІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(59)). с. 236-243.

[img]
Перегляд
Text
Ve5931.pdf.zax.pdf

Download(304kB) | Перегляд

Анотація

У статті досліджено сучасні концепції стратегічного управління, запропоновано вартісно-орієнтовану модель стратегічного управління прибутком торговельного підприємства.

English abstract

This article explores the modern concept of strategic management, proposed cost-based model of strategic management profit commercial enterprises.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: стратегічне управління, прибуток, торговельне підприємство
УДК: 061.5:339.15.054.22
Бібліографічний опис: Боднарюк В. А. Управління прибутком торговельного підприємства як засіб підвищення його капіталізації / В. А. Боднарюк // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 3(59). – С. 236-243.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 3
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 12 Вер 2018 12:19
Останні зміни: 12 Вер 2018 12:19
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10819
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року