Погребнюк, І. М. (2012) МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПРИ АДАПТИВНОМУ ТЕСТУВАННІ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(60)). с. 202-210.
|
Text
Vt6029 зах.pdf Download(201kB) | Перегляд |
Анотація
Розглянуто основні моделі та методи оцінки знань у рамках класичної та сучасної теорій тестування, запропоновано математичну модель організації адаптивного тестування на основі однопараметричної модифікованої моделі Г. Раша. Описаний метод адаптивного тестування дозволяє підвищити ефективність педагогічних замірів і зменшити число завдань, час і вартість тестування, а також підвищити точність оцінювання знань.
English abstract
The article describes the main models and methods of evaluation of knowledge in classical and modern test theory, a mathematical model for the organization of adaptive testing based on a one-parameter modified model G. Rush. The described method of adaptive testing can improve the effectiveness of educational measurement and reduce the number of tasks, time and cost of testing, as well as more accurate assessment of knowledge.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | адаптивні тести, заміри, оцінювання знань, модель Раша, adaptive tests, measurements, knowledge assessment model G.Rush |
УДК: | 004.942 |
Бібліографічний опис: | Погребнюк І. М. Методи оцінювання знань студентів при адаптивному тестуванні / І. М. Погребнюк // Вісник НУВГП. Технічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 4(60). – С. 202-210. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Технічні науки" > 2012 > Вісник 4 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Технічні науки" > 2012 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 05 Жов 2018 09:23 |
Останні зміни: | 05 Жов 2018 09:23 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/11422 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року