ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕГІОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ ЯК ІНДИКАТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕГІОНУ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Міщук, Г. Ю. та Mishchuk, H. Y. (2017) ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕГІОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ ЯК ІНДИКАТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕГІОНУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(78)). с. 160-168.

[img]
Перегляд
Text
Ve7819 зах.pdf

Download(165kB) | Перегляд

Анотація

Проаналізовано існуючі підходи до оцінки ефективності регіонального брендингу. Запропоновано власний підхід до оцінки ефективності он-лайн брендингу з урахуванням впливу обласних центрів на формування бренду регіонів. Запропоновано доповнити існуючі методи оцінки брендингу розрахунком індексу Тобіна, модифікованим для регіонального рівня досліджень. Обґрунтовано, що задля комплексної оцінки ефективності регіонального брендингу та його складових, доцільними є порівняння у конкурентному середовищі за підходом С. Анхольта. Наведено приклад виявлення резервів удосконалення брендингу на основі показників якості регіонального бізнес-середовища.

Title in English

EFFECTIVENESS OF REGIONAL BRANDING AS AN INDICATOR OF REGIONAL COMPETITIVENESS

English abstract

This paper argues that regional branding is the significant indicator of regional competitiveness. Thus we analyse existing approaches to assessing the effectiveness of regional branding. An own approach to the estimation of the effectiveness of on-line branding is proposed, taking into account the influence of regional centres on the formation of the regional brand. It is also proposed to supplement the existing methods of branding estimation. In this way we use the Tobin index, modified for the regional level of research. It is substantiated that in order to comprehensive assessment of the regional branding effectiveness and its components, it is expedient to compare them in a competitive environment by the Anholt’s method. At last, we employ an approach to identify the branding improvement reserves based on indicators of quality of the regional business environment. Possibilities of estimation of gaps from leaders were demonstrated on the example of the Rivne region.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: брендинг, інвестиції, регіональний бренд, конкурентоспроможність, шестикутник Анхольта, branding, investment, regional brand, competitiveness, Anholt’s hexagon
УДК: 332.1
Бібліографічний опис: Міщук Г. Ю. Ефективність регіонального брендингу як індикатор конкурентоспроможності регіону / Г. Ю. Міщук // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2017. – Вип. 2(78). – С. 160-168.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2017 > Вісник 2
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2017
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 02 Лист 2018 10:19
Останні зміни: 02 Лист 2018 10:19
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/11932
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року