Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Marketing Management" specialty 075 MARKETING

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-33 Мальчик, М. В. та Толчанова, З. О. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Marketing Management" specialty 075 MARKETING. [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-13-33.pdf

Download(823kB) | Перегляд

Анотація

Навчальна дисципліна «Маркетинговий менеджмент» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю впровадження теоретико-методичних положень та інструментарію управління маркетинговою діяльністю підприємств. Вивчення методів і механізму управління маркетинговою діяльністю підприємства, зорієнтованого на задоволення потреб і запитів споживачів цільових ринків дозволить підвищити ефективність діяльності підприємства. Вивчення дисципліни «Маркетинговий менеджмент» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо ефективної розробки, впровадження і реалізації ефективних маркетингових рішень на вітчизняних промислових підприємствах. The Discipline «Marketing Management» is an integral part of the program of training specialists in marketing. The relevance of the study of this course is due to the need for the implementation of theoretical and methodological provisions and tools for managing the marketing activities of enterprises. The study of methods and mechanism for managing the marketing activities of the enterprise, oriented to meet the needs and demands of consumers of target markets, will increase the efficiency of the enterprise. The study of the discipline "Marketing Management" will help students to form a coherent system of competences for effective development, implementation and implementation of effective marketing decisions at domestic industrial enterprises

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-33, маркетинг, менеджмент, маркетинговий план, маркетингові стратегії, маркетингові програми, комплекс маркетингу, контролінг маркетингу, marketing, management, marketing plan, marketing strategies, marketing programs, marketing complex, marketing control
Шифр: 06-13-33
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Ірина Понаріна
Дата внесення: 19 Лют 2019 09:19
Останні зміни: 19 Лют 2019 09:19
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/13583
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року