Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг у банках» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) ровня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Marketing in Banks" specialty 075 "MARKETING"

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-101 Гонтаренко, Н. А. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг у банках» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) ровня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Marketing in Banks" specialty 075 "MARKETING". [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-13-101 (1).pdf

Download(875kB) | Перегляд

Анотація

Навчальна дисципліна «Маркетинг у банках» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність даного курсу зумовлена необхідністю вивчення методологічних і методичних аспектів управління комплексом маркетингу комерційних банків. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з вивчення й прогнозування кон’юнктури грошового ринку та ринку банківських послуг, з розробки маркетингової банківської стратегії та ефективного комплексу маркетингу в банку. Вивчення дисципліни «Маркетинг у банках» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо методів і прийомів дослідження зовнішнього й внутрішнього середовищ банку, щодо ефективного формування й реалізації комплексу банківського маркетингу. The discipline "Marketing in Banks" is an integral part of the program of training of marketing specialists. The urgency of this course is conditioned by the need to study the methodological and methodological aspects of management of commercial banks marketing. In practical classes, students will receive practical skills in studying and forecasting the situation of the money market and the market of banking services, the development of marketing banking strategy and an effective marketing complex in the bank. The study of the discipline "Marketing in banks" will help students to form a coherent system of competencies regarding the methods and techniques of research of the bank's external and internal environment, in relation to the effective formation and implementation of the banking marketing complex

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-101, маркетинг, комерційний банк, банківський комплекс маркетингу, банківська конкурентна стратегія, банківські продукти, цінова політика банку, політика продажу і комунікаційна політику в банку, marketing, commercial bank, banking complex of the marketing, banking competitive strategy, banking products, pricing policy of the bank, sales and communication policies of the bank
Шифр: 06-13-101
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Ірина Понаріна
Дата внесення: 13 Бер 2019 12:07
Останні зміни: 13 Бер 2019 12:07
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14043
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року