Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинговий аудит» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "MARKETING AUDIT" specialty 075 "MARKETING"

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-102 Гонтаренко, Н. А. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинговий аудит» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "MARKETING AUDIT" specialty 075 "MARKETING". [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-13-32 (1).pdf

Download(846kB) | Перегляд

Анотація

Навчальна дисципліна «Маркетинговий аудит» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність даного курсу зумовлена необхідністю вивчення методологічних і методичних аспектів здійснення аудиту за всіма напрямками маркетингової діяльності підприємства. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з виконання та організації всіх видів і складових маркетингового аудиту та з організації маркетингового аудиту на підприємстві. Вивчення дисципліни «Маркетинговий аудит» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо методів і прийомів здійснення, організації маркетингового аудиту, використання результатів аудиту маркетингу з метою забезпечення високої конкурентної позиції підприємства. The educational discipline "Marketing Audit" is an integral part of the program of training of marketing specialists. The urgency of this course is conditioned by the need to study the methodological and methodological aspects of auditing in all areas of the marketing activities of the enterprise. In practical classes, students will receive practical skills in the implementation and organization of all types and components of marketing audit and the organization of marketing audit at the enterprise. The study of the discipline "Marketing Audit" will help students to form a coherent system of competencies regarding methods and techniques of implementation, organization of marketing audit, use of marketing audit results in order to ensure a high competitive position of the enterprise

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-102, аудит маркетингу, аудит середовища, аудит стратегії, аудит ефективності діяльності, аудит маркетингових політик, marketing audit, audit of the environment, audit of the strategy, audit of the operating efficiency, audit of the marketing policies
Шифр: 06-13-102
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Ірина Понаріна
Дата внесення: 25 Бер 2019 08:17
Останні зміни: 25 Бер 2019 08:17
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14300
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року