06-13-125 Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Методологія наукових досліджень» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Methodology of scientific research" specialty 075 "Marketing". [Робочі програми]
|
Text
06-13-125 (1).pdf Download(806kB) | Перегляд |
Анотація
Навчальна дисципліна «Методологія наукових досліджень» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Метою викладання навчальної дисципліни передбачається засвоєння студентами понять про науку, відомостей про стан сучасної науки, розуміння процесу наукової діяльності, оволодіння методологічними та методичними основами наукового дослідження. Оволодіння програмою курсу сприяє виконанню студентами завдань з інших дисциплін, які передбачають наукові дослідження, узагальнення теоретичного матеріалу і розробку практичних рекомендацій щодо застосування результатів наукового дослідження. Матеріал курсу допоможе при аналізі інформаційних джерел, підготовці курсових і дипломних робіт, статей, доповідей на науково-практичних конференціях. The academic discipline "Methodology of scientific research" is an integral part of the program of training specialists in marketing. The purpose of teaching the discipline is to assimilate students with the concepts of science, information about the state of modern science, understanding of the process of scientific activity, mastery of methodological and methodological foundations of scientific research. Mastering the program of the course contributes to fulfilling the tasks of students from other disciplines, which include scientific research, synthesis of theoretical material and the development of practical recommendations for the application of scientific research results. The material of the course will help in the analysis of information sources, preparation of course papers and diploma papers, articles, reports at scientific and practical conferences.
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-125, маркетинг, методологія, наука, дослідження, проблема, гіпотеза, методи дослідження, наукова діяльність, marketing, methodology, science, research, problem, hypothesis, research methods, scientific activity |
Шифр: | 06-13-125 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. М. Рожанчук |
Дата внесення: | 29 Бер 2019 13:29 |
Останні зміни: | 29 Бер 2019 13:29 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14398 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року