06-13-142 Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Рекламна діяльність» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Advertising activity" specialty 075 "Marketing". [Робочі програми]
|
Text
06-13-142 (1).pdf Download(739kB) | Перегляд |
Анотація
Навчальна дисципліна «Рекламна діяльність» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю впровадження у виробничо-господарську діяльність вітчизняних підприємств різноманітних практик сучасної рекламної діяльності, формування концепції відповідального рекламування, як одного із стабілізаторів суспільного розвитку, за допомогою якого можна вирішити цілий комплекс економічних та соціальних проблем. На практичних заняттях студенти навчаються працювати в команді та після успішного завершення курсу зможуть приймати ефективні маркетингові рішення у рекламуванні та просуванні товарів та послуг, що ґрунтуватимуться на основі знань психології і потреб людей, їх смаків, звичок, поглядів, вмінні правильно вибирати рекламні засоби і технологію їх застосування з урахуванням законів сприйняття. Educational discipline "Advertising activity" is an integral part of the program of training of marketing specialists. The relevance of the study of this course is due to the need to implement a variety of practices of modern advertising activities in the production and economic activities of domestic enterprises, the formation of the concept of responsible advertising, as one of the stabilizers of social development, through which can solve a range of economic and social problems. In practical classes, students learn to work in a team and after successful completion of the course they will be able to take effective marketing decisions in advertising and promotion of goods and services based on knowledge of psychology and people's needs, their tastes, habits, and views, the ability to choose the right promotional materials and technologies for their application, taking into account the laws of perception.
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-142, рекламна діяльність, реклама, просування, споживач, пропозиція, попит, засоби масової інформації, бюджет, advertising activity, advertising, promotion, consumer, supply, demand, media, budget |
Шифр: | 06-13-142 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. М. Рожанчук |
Дата внесення: | 29 Бер 2019 13:30 |
Останні зміни: | 29 Бер 2019 13:30 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14400 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року