Петрук, В. А. та Петрук, І. Р. та Petruk, V. A. та Petruk, I. R. (2018) ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ БІЗНЕСУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ПІДПРИЄМНИЦТВА. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(82)). с. 171-180.
|
Text
Ve8218 зах.pdf Download(177kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито сутність поняття стратегії бізнесу, систематизовано наукові підходи щодо її структури, запропоновано основні етапи формування стратегії бізнесу торговельного підприємства відповідно до його цілей та можливостей.
Title in English
FORMING THE BUSINESS STRATEGY OF TRADE ENTERPRISES IN MODERN CONDITIONS OF ENTREPRENEURSHIP
English abstract
The article reveals the essence of the notion of business strategy, systematizes scientific approaches to its structure, proposes the main stages of the formation of a business strategy for a trading company in accordance with its objectives and capabilities.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | зовнішнє середовище, внутрішнє середовище, стратегія бізнесу, етапи формування стратегії бізнесу, конкурентні переваги, external environment, internal environment, business strategy, stages of business strategy formation, competitive advantages |
УДК: | 658:005.5 |
Бібліографічний опис: | Петрук В. А. Формування стратегії бізнесу торговельних підприємств у сучасних умовах підприємництва / В. А. Петрук, І. Р. Петрук // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2018. – Вип. 2(82). – С. 171-180. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2018 > Вісник 2 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2018 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 12 Квіт 2019 08:29 |
Останні зміни: | 12 Квіт 2019 08:29 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14612 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року