ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРАКТИВНОГО БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Гонтаренко, Н. А. та Hontarenko, N. А. (2014) ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРАКТИВНОГО БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(65)). с. 84-91.

[img]
Перегляд
Text
Ve659.pdf

Download(159kB) | Перегляд
Посилання: http://nuwm.edu.ua/naukova-dijaljnistj/vidannja-un...

Анотація

У статті розкрито сутність інтерактивного маркетингу та його інструменти, охарактеризовано інтерактивний маркетинг як форму прямого маркетингу, проаналізовано застосування актуальних інструментів інтерактивного маркетингу в комерційних банках України.

Title in English

INTERACTIVE TOOLS BANK MARKETING

English abstract

The article reveals the essence of interactive marketing and its tools, interactive marketing is characterized as a form of direct marketing, analyzed the use of actual interactive marketing tools in commercial banks of Ukraine.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: комерційний банк, прямий маркетинг, інтерактивний маркетинг, інструменти інтерактивного маркетингу, практика інтерактивного маркетингу в банках України, commercial bank, direct marketing, interactive marketing,interactive marketing tools, interactive marketing practice in banks of Ukraine
УДК: 339.138
Бібліографічний опис: Гонтаренко Н. А. Інструменти інтерактивного банківського маркетингу / Н. А. Гонтаренко // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2014. - Вип. 1(65). - С. 84-91.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 30 Січ 2015 07:29
Останні зміни: 30 Січ 2015 07:29
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1501
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року