МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Основи маркетингу» для студентів напряму підготовки 6.050202 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-61 Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Толчанова, З. О. та Мартинюк, О. В. (2014) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Основи маркетингу» для студентів напряму підготовки 6.050202 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img]
Перегляд
Text
06-13-61.pdf

Download(742kB) | Перегляд
Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-13-61, основи маркетингу, маркетингові дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика
Шифр: 06-13-61
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: За напрямами > 05 - Інженерія > 0502 - Автоматика та управління
За напрямами > 05 - Інженерія > 0502 - Автоматика та управління > 6.050202 - Автоматизація та комп'ютерно інтегровані технології
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 31 Січ 2015 11:13
Останні зміни: 25 Трав 2016 08:28
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1533
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року