Романів, А. С. та Параняк, Н. М. та Дацько, О. С. та Витрику, Н. М. та Romaniv, A. S. та Paranіak, N. M. та Datsko, O. S. та Vytrykush, N. M. (2019) ПЕРСПЕКТИВИ ТА ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ БЕЗПЕКОВИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(85)). с. 124-132.
|
Text
Vt8513 зах.pdf Download(246kB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлені питання актуальності вивчення безпекових дисциплін. Зазначено важливість освітніх заходів щодо підвищення професійного рівня підготовки з безпеки майбутніх фахівців у виробничій та невиробничій сферах. Приведені результати опитування студентів щодо необхідності та актуальності вивчення безпекових дисциплін у вищих навчальних закладах. Виявлено суттєву різницю серед думок студентів технічних та гуманітарних напрямків підготовки щодо необхідності та важливості викладання безпекових дисциплін в університеті. Вказано на суперечливість, що обумовлена Законом України «Про вищу освіту» та низкою законів та положень, що регламентують порядок планування та викладання дисциплін, пов’язаних з безпекою. Відповідно до проблем сьогодення зазначено важливість змін в організації навчання та наводяться шляхи підвищення рівня освіти з питань безпеки.
Title in English
PERSPECTIVES AND PROBLEMS OF SAFETY DISCIPLINES TEACHING IN HIGHER EDUCATION
English abstract
The relevance of the safety disciplines study is highlighted in the article. The importance of educational measures to improve the professional level of training for future specialists in the production and non-productive sectors was noted. The student questioning results about necessity and relevance of the safety courses study in higher education are presented. A significant difference was found among the students’ opinions about the technical and humanitarian training directions on the necessity and importance of safety disciplines teaching at the university. Specified on the inconsistency that is due to the Law of Ukraine "On Higher Education" and a number of laws and regulations which regulate the order of planning and teaching disciplines related to safety disciplines. According to the current problems, the importance of changes in the education organization is indicated and ways of raising the level of education in the field of safety are given.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | безпека, освіта, цивільний захист, охорона праці, безпека життєдіяльності, професійна компетентність, Safety, Education, Civil Protection, Occupational Safety, Life safety, Professional Competence |
УДК: | 378.4 |
Бібліографічний опис: | Перспективи та проблеми викладання безпекових дисциплін у вищих навчальних закладах / А. С. Романів, Н. М. Параняк, О. С. Дацько та ін. // Вісник НУВГП. Технічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2019. - Вип. 1(85). - С. 124-132. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Технічні науки" > 2019 > Вісник 1 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Технічні науки" > 2019 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 31 Жов 2019 09:58 |
Останні зміни: | 31 Жов 2019 09:58 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/16122 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року