Гончаров, С. та Гурин, В. А. та Сапсай, Г. та Зайонц, Й. та Фалда, Б. та Гардзінський, З. (2011) Освітній маркетинг у вищих школах України та Польщі. НУВГП, Рівне, Україна.
|
Text
723246 zah.pdf Download(9MB) | Перегляд |
Анотація
Розглянуто основні поняття сутності маркетингу та його особливостей у наданні освітніх послуг вищими школами України та Польщі. Наведено рекомендації зі створення служби маркетингу та підготовки програм розвитку ВНЗ в умовах ECTS.
English abstract
The basic concept of the essence of marketing and its characteristics in the provision of educational services to Higher Education of Ukraine and Poland. The recommendations for the creation of marketing and training programs for the development of higher education institutions in ECTS.
Тип елементу : | Книга |
---|---|
Ключові слова: | освітній маркетинг, ВНЗ, Україна, Польща |
УДК: | 37.0 (075.8) |
ББК: | 74.04 |
Авторський знак: | О-72 |
Бібліографічний опис: | Освітній маркетинг у вищих школах України та Польщі : навч.-метод. посіб. / С. Гончаров, В. Гурин, Г. Сапсай [та ін.]. – Рівне : НУВГП, 2011. – 275 с. |
Тематики: | Навчальні видання > Навчальний посібник |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 06 Бер 2015 08:26 |
Останні зміни: | 07 Лист 2019 09:09 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1676 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року