Поляков, M. В. та Polіakov, M. V. (2019) МОДЕЛІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ. Стратегія і тактика державного управління (1-2). с. 100-107.
Text
Поляков М. (1).pdf Download(250kB) |
Анотація
В статті систематизовано практики формування конкурентних переваг міжнародного бізнесу за рахунок знань, що зводяться до наступних: утримання лідерства; слідування за лідерами ринку шляхом відтворення їх досягнень, захисні дії за рахунок продукції з меншим відставанням; імітація продукції і технологій зі значним відривом від лідерів, але з ціновими перевагами; запозичення ідей і придбання ліцензій, орієнтуючись на короткострокові цілі; спеціалізація за вузьким напрямом без коопераційних досліджень з іншими компаніями; випередження конкурентів, переважно за рахунок власного науково-технологічного потенціалу). Запропоновано концепцію «Інноваційна ракета», що на відміну від існуючих орієнтована не на внутрішні процеси в компанії, а на створення нової сутності, значної цінності, заснованої на новітніх знаннях
Title in English
MODELS OF INNOVATIVE ACTIVITIES IN INTERNATIONAL BUSINESS
English abstract
The article systematizes the practice of forming the competitive advantages of international business at the expense of knowledge, which are reduced to the following: the maintenance of leadership; following market leaders by recreating their achievements, protective actions at the expense of products with less lag; imitating products and technologies with a significant departure from the leaders, but with price advantages; borrowing ideas and acquiring licenses, focusing on short-term goals; specialization in the narrow direction without cooperative research with other companies; ahead of competitors, mainly due to its own scientific and technological potential). The concept of "Innovative Missile" is proposed, which, unlike the existing ones, is focused not on internal processes in the company, but on the creation of a new entity, a significant value based on the latest knowledge.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | конкурентні, переваги міжнародний, бізнес, технології, спеціалізація, концепція, інноваційна ракета, знання, competitive, international advantages, business, technology, specialization, concept, innovative rocket, knowledge |
УДК: | 330:339.94 |
Бібліографічний опис: | Поляков М. В. Модель інноваційної діяльності у міжнародному бізнесі / М. В. Поляков // Стратегія і тактика державного управління : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2019. - Вип. 1-2. - С. 100-107. |
Тематики: | Видання університету > Збірник наукових праць - Стратегія і тактика державного управління Видання університету > Збірник наукових праць - Стратегія і тактика державного управління > 2019 Видання університету > Збірник наукових праць - Стратегія і тактика державного управління > 2019 > Випуск 1-2 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 06 Квіт 2020 10:33 |
Останні зміни: | 14 Квіт 2020 21:51 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/17585 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року