Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Король, Б. О. та Попко, О. В. та Толчанова, З. О. та Мартинюк, О. В. та Коваль, С. І. (2014) Маркетинг. НУВГП, Рівне, Україна. ISBN 978-617-601-080-7
|
Text
market-2014-03-29 zah.pdf Download(19MB) | Перегляд |
Анотація
У навчальному посібнику розглядаються загальні основи маркетингу, теоретичні та практичні аспекти формування і реалізації його складових. За структурою навчальний посібник побудовано за модульним принципом, найбільш зручним для глибокого і повного засвоєння курсу. Виклад теоретичного матеріалу кожного модуля доповнено практикумом, в якому наводяться питання для контролю та самоперевірки знань, теми для обговорення, контрольні тести, ситуаційні вправи та задачі. У посібнику наведено блок завдань у вигляді кросвордів, чайнвордів. Подано інформацію про видатних маркетологів сучасності, маркетинг-афоризми, термінологічний словник маркетолога. Наводяться теми випускових кваліфікаційних робіт, список літератури. Для студентів усіх економічних спеціальностей, зокрема спеціальності «маркетинг», викладачів вищих навчальних закладів, керівників підприємств, спеціалістів, діяльність яких пов‘язана з практичним маркетингом та усіх, кого цікавлять питання самостійного опанування основ ведення ефективної маркетингової політики.
Тип елементу : | Книга |
---|---|
Ключові слова: | маркетинг |
ISBN: | 978-617-601-080-7 |
УДК: | 902 (477.81) |
ББК: | 63.4(4Укр – 4Рів) |
Бібліографічний опис: | Маркетинг : навч. посіб. / М. В. Мальчик, Н. А. Гонтаренко, Б. О. Король [та ін.] ; за ред. М. В. Мальчик. – Рівне : НУВГП, 2014. – 444 с. : іл., табл. |
Тематики: | Навчальні видання > Навчальний посібник |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 18 Бер 2015 07:41 |
Останні зміни: | 02 Черв 2016 07:46 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1763 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року