Маркетинг

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Король, Б. О. та Попко, О. В. та Толчанова, З. О. та Мартинюк, О. В. та Коваль, С. І. (2014) Маркетинг. НУВГП, Рівне, Україна. ISBN 978-617-601-080-7

[img]
Перегляд
Text
market-2014-03-29 zah.pdf

Download(19MB) | Перегляд

Анотація

У навчальному посібнику розглядаються загальні основи маркетингу, теоретичні та практичні аспекти формування і реалізації його складових. За структурою навчальний посібник побудовано за модульним принципом, найбільш зручним для глибокого і повного засвоєння курсу. Виклад теоретичного матеріалу кожного модуля доповнено практикумом, в якому наводяться питання для контролю та самоперевірки знань, теми для обговорення, контрольні тести, ситуаційні вправи та задачі. У посібнику наведено блок завдань у вигляді кросвордів, чайнвордів. Подано інформацію про видатних маркетологів сучасності, маркетинг-афоризми, термінологічний словник маркетолога. Наводяться теми випускових кваліфікаційних робіт, список літератури. Для студентів усіх економічних спеціальностей, зокрема спеціальності «маркетинг», викладачів вищих навчальних закладів, керівників підприємств, спеціалістів, діяльність яких пов‘язана з практичним маркетингом та усіх, кого цікавлять питання самостійного опанування основ ведення ефективної маркетингової політики.

Тип елементу : Книга
Ключові слова: маркетинг
ISBN: 978-617-601-080-7
УДК: 902 (477.81)
ББК: 63.4(4Укр – 4Рів)
Бібліографічний опис: Маркетинг : навч. посіб. / М. В. Мальчик, Н. А. Гонтаренко, Б. О. Король [та ін.] ; за ред. М. В. Мальчик. – Рівне : НУВГП, 2014. – 444 с. : іл., табл.
Тематики: Навчальні видання > Навчальний посібник
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 18 Бер 2015 07:41
Останні зміни: 02 Черв 2016 07:46
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1763
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року