Маркетингово-логістичні процеси в економіці: теорія та практика

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Мальчик, М. В. та Попко, О. В. та Гонтаренко, Н. А. та Толчанова, З. О. та Мартинюк, О. В. та Коваль, С. І. та Мельник, Т. Д. (2015) Маркетингово-логістичні процеси в економіці: теорія та практика. НЕ ВИЗНАЧЕНО. НУВГП, Рівне, Україна.

[img]
Перегляд
Text
Монографія А_5_1_випр zah.pdf

Download(6MB) | Перегляд

Анотація

Розглянуто актуальні питання управління діяльністю вітчизняних суб’єктів господарювання на засадах маркетингу і логістики. Висвітлено теоретичні та практичні аспекти маркетингової та логістичної діяльності суб’єктів господарювання в реальному та фінансовому секторах національної економіки України, трансформацію комплексу маркетингу для сучасних банківських продуктів, методичні підходи до формування засобів маніпуляції свідомістю споживачів. Для наукових працівників, підприємців, державних службовців, викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів та студентів.

English abstract

Мальчик М. В., Попко О. В., Гонтаренко Н. А., Толчанова З. О., Мартинюк О. В., Коваль С. І., Мельник Т. Д.

Тип елементу : Монографія (НЕ ВИЗНАЧЕНО)
Ключові слова: маркетинг, логістична діяльність, економіка
ISBN: 978-966-327-301-3
УДК: 338.24:164
ББК: 65.050.9.2
Авторський знак: М 26
Бібліографічний опис: Маркетингово-логістичні процеси в економіці: теорія та практика : монографія / М. В. Мальчик, О. В. Попко, Н. А. Гонтаренко [та ін.] ; за ред. М. В. Мальчик. – Рівне : НУВГП, 2015. – 197 с.
Тематики: Монографія
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 18 Бер 2015 07:43
Останні зміни: 01 Серп 2017 12:43
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1764
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року