06-01-243 Солодкий, В. О. та Сіпайло, Л. Г. (2020) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до практичних занять з навчальної дисципліни «Економіка підприємства» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Туризм» спеціальності 242 «Туризм» денної та заочної форм навчання (у т.ч. інтегрованої форми навчання). [Методичне забезпечення]
Text
06-01-243.pdf Download(704kB) |
Анотація
Мета вивчення дисципліни – вивчення та опанування основнихпонять та термінів у сфері економіки підприємства, організації та планування виробництва для забезпечення в майбутньому ефективної роботи підприємства шляхом раціонального використання обмежених ресурсів, встановлення оптимального режиму експлуатації обладнання, усунення причини простою обладнання і т.д. Предмет вивчення дисципліни – економічний механізм функціонування підприємства, формування та використання його ресурсного потенціалу з метою мінімізації економічних результатів діяльності. Завдання дисципліни – формування у студентів знань, необхідних для вирішення фахових питань. Опанування предмету «Економіка підприємства» значно розширює фахові компетенції спеціалістів: формує економічну і правову культуру, завдяки чому вони можуть швидше адаптуватися в умовах ринкової економіки; надає інформацію про зовнішнє середовище підприємств; допомагає оволодіти методами аналізу виробничо-господарської діяльності, раціональної організації виробничого процесу; допомагає вирішити завдання, які виникають у виробничо-господарській діяльності підприємства при виборі раціональних варіантів організаційно-планових рішень, які забезпечують ефективність виробництва; вчить знаходити і використовувати внутрішні виробничі резерви; навчає аналізувати і оцінювати ефективність управлінських та організаційних рішень; сприяє формуванню самодостатньої та соціально адаптованої у зовнішніх умовах особистості. Програма передбачає курс обсягом 180 години. Лекційний курс має за мету надати студентам теоретичні основи економіки виробництва, направити на самостійну роботу студентів. Практична частина курсу реалізується у вигляді практичних занять. Основні знання, яких набувають студенти при вивченні дисципліни: поняття планування у ринковій системі господарювання; структура та логіка розробки бізнес-планування; основні поняття організації виробництва, а саме виробничої потужності, програми, процесу та ін., економічне обґрунтування основних напрямків поліпшення господарської діяльності підприємства, впровадження нової техніки, технології та організації виробництва з метою підвищення ефективності виробництва. 5 Студенти повинні: володіти теоретичними основами формування плану виробництва та застосувати свої знання на практиці; вміти визначити ефективність та доцільність капітальних вкладень у модернізацію (ремонт) обладнання за терміном їх окупності; орієнтуватися у виробничій структурі підприємства, вміти розраховувати його річну виробничу потужність; вміти самостійно приймати управлінські рішення на основі економічних розрахунків та аналізу.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-01-243, економіка підприємства, підприємство, oсновний капітал, oборотний капітал, персонал підприємства |
Шифр: | 06-01-243 |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття |
Тематики: | Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Економіки підприємства |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 05 Трав 2020 21:38 |
Останні зміни: | 05 Трав 2020 21:38 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/17955 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року