06-13-184 Мартинюк, О. В. (2020) Робоча програма навчальної дисципліни «Креативний маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг». Program of the discipline "CREATIVE MARKETING" specialіty 075 "MARKETING". [Робочі програми]
Text
06-13-184,1.pdf Download(270kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Креативний маркетинг» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено тим, що стандартні підходи до управління вичерпали свої резерви підвищення ефективності діяльності підприємства, тому майбутнє за технологіями креативними. Креативний маркетинг розширює діапазон бачення проблем розвитку і проектування варіантів їх вирішення. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички щодо імплементації системних знань з теорії та практики організації маркетингової діяльності та їх основі генерування креативних ідей, їх оцінювання і відбір, що дозволить сформувати ефективні креативні рішення у сфері маркетингових комунікацій та рекламних кампаній, просування товарів тощо. Вивчення дисципліни «Креативний маркетинг» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо формування системи креативних підходів для реалізації маркетингових цілей. The course "Creative Marketing" is an integral part of the training program for marketing professionals. The relevance of studying this course is due to the fact that standard approaches to management have exhausted their reserves to improve the efficiency of the enterprise, so the future for technology is creative. Creative marketing expands the range of vision of development problems and the design of options for solving them. In practical classes, students will gain practical skills in implementing systemic knowledge of the theory and practice of marketing organization and their basis for generating creative ideas, evaluating and selecting them, which will allow to form effective creative decisions in the field of marketing communications and advertising campaigns, product promotion and more. Studying the discipline "Creative Marketing" will help students to form a coherent system of competencies to create a system of creative approaches for the realization of marketing goals
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-184, креативність, креативний маркетинг, інновації, брендинг, паблік рілейшнз, реклама, рекламна кампанія, creativity, creative marketing, innovation, branding, public relations, advertising, advertising campaign |
Шифр: | 06-13-184 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Ірина Понаріна |
Дата внесення: | 14 Трав 2020 12:58 |
Останні зміни: | 19 Трав 2020 17:41 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18097 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року