06-13-190 Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. (2020) Робоча програма навчальної дисципліни «Екологічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг». Program of the discipline "ENVIRONMENTAL MARKETING" specialіty 075 "MARKETING". [Робочі програми]
Text
06-13-190,1.pdf Download(181kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Екологічний маркетинг» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено тим, що стандартні підходи до управління вичерпали свої резерви підвищення ефективності діяльності підприємства, тому майбутнє за екологічними технологіями. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з метою формування екологічних знань, розвитку екологічного мислення студентів, якими передбачаються загальне розуміння сучасних екологічних проблем держави і світу, усвідомлення їх важливості, актуальності й універсальності, здатність застосовувати екологічні знання і набуті уміння в маркетинговій діяльності. Вивчення дисципліни «Екологічний маркетинг» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо формування системи підходів для реалізації екологічних маркетингових цілей. The course "Environmental Marketing" is an integral part of the training program for marketing professionals. The relevance of studying this course is due to the fact that standard approaches to management have exhausted their reserves to improve the efficiency of the enterprise, so the future of environmental technologies. In practical classes students will gain practical skills with the aim of forming environmental knowledge, development of environmental thinking of students, which provide a common understanding of contemporary environmental problems of the state and the world, their understanding of the importance, relevance and versatility of ecology knowledge and acquired skills in marketing. Studying the discipline of "Environmental Marketing" will help students to form a coherent system of competencies for the formation of a system of approaches for the realization of environmental marketing goals
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-190, екологічний маркетинг, поведінка покупців,екологічно чисті товари, товар, товарна політика, ціноутворення, просування екологічно чистої продукції, система комунікацій, eco-marketing, customer behavior, eco-friendly products, commodity, commodity policy, pricing, promotion of eco-friendly products, communication system |
Шифр: | 06-13-190 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Ірина Понаріна |
Дата внесення: | 14 Трав 2020 14:35 |
Останні зміни: | 19 Трав 2020 17:35 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18100 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року