Методичні вказівки та навчальні завдання для практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Іноземна мова (англійська)» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП заочної форми навчання (Частина І)

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-09-49 Голубєва, І. В. та Масло, І. М. та Осіпчук, Н. В. (2020) Методичні вказівки та навчальні завдання для практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Іноземна мова (англійська)» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП заочної форми навчання (Частина І). [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-09-49.pdf

Download(691kB)

Анотація

Методичні вказівки та навчальні завдання для практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Іноземна мова (англійська)» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП заочної форми навчання мають на меті формування комунікативної компетентності у всіх видах мовленнєвої діяльності у студентів заочної форми навчання немовних спеціальностей, які вивчають англійську мову. Уся увага концентрується на використанні комунікативнодіяльнісного підходу до навчання англійської мови. Цим обумовлюється і структура кожного з уроків, де детально представлено: лексичний і граматичний рівні навчання як основні інструменти розвитку іншомовного мовлення, креативні завдання для розвитку критичного мислення тощо. Методика навчання мовних компетентностей, яка застосована у даній розробці, складається з формування:  комунікативної компетентності – здатності особистості застосовувати у конкретному спілкуванні знання мови, способи взаємодії з людьми та подіями, навички роботи у групі, володіння різними соціальними ролями;  лексичної компетентності – здатності студента до коректного оформлення своїх висловлювань і розуміння мовлення інших, яка базується на складній і динамічній взаємодії відповідних навичок і знань, лексичної усвідомленості, яка є важливим чинником і передумовою оволодіння іншомовною комунікативною компетентністю;  граматичної компетентності – здатності студента до коректного граматичного оформлення своїх усних і писемних висловлювань та розуміння граматичного оформлення мовлення інших, яка базується на складній і динамічній взаємодії відповідних навичок і знань, та граматичної усвідомленості. Методичні вказівки та навчальні завдання допоможуть студентам набути навичок практичного володіння іноземною мовою (англійською) в різних видах мовленнєвої діяльності у межах побутової, суспільно-політичної, академічної та фахової тематики

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-09-49, іноземна мова (англійська)
Шифр: 06-09-49
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Іноземних мов
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 19 Черв 2020 09:01
Останні зміни: 19 Черв 2020 09:01
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18306
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року