06-13-119 Савіна, Н. Б. та Коротун, О. П. (2019) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Рекламна діяльність» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-13-119 МВ ПР Рекламна діяльність.pdf Download(682kB) |
Анотація
Основна мета викладання дисципліни - сформувати професійні компетенції, що забезпечують здатність і готовність студентів до самостійного провадження та реалізації рекламної діяльності на підприємствах та в організаціях. Основними завданнями, що мають бути вирішені у процесі викладання дисципліни є: узагальнення знань про поняття, термінології, зміст та особливості рекламних каналів; вивчення методів, технологій та інструментів рекламної діяльності; вивчення специфіки засобів розповсюдження реклами; вивчення технологій планування, організації, управління, регулювання та контролю рекламної діяльності; вивчення процесу побудови рекламного бюджету; вивчення особливостей організації та проведення досліджень при здійсненні рекламної діяльності; вивчення законодавчих актів, що регулюють рекламну діяльність; У результаті вивчення цієї навчальної дисципліни студенти повинні знати: мету, об'єкти, суб'єкти, принципи, засоби та сфери застосування реклами; правове регулювання рекламної діяльності; сутність та етапи рекламного процесу; види та форми реклами, процес організації рекламних акцій та кампаній; методи оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства. вміти: скласти рекламні повідомлення; вибрати носії реклами з урахуванням фінансових можливостей організації та цілеспрямованості; організувати рекламні акції; оцінити їх ефективність;застосовувати діючі законодавчі акти у професійній діяльності Програмний матеріал теоретичного курсу рекомендується вивчати в порядку, передбаченому методичними вказівками. Методичні вказівки відповідають вимогам ECTS (European Credit Transfer System). Вони призначені для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Шифр: | 06-13-119 |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 30 Черв 2020 09:58 |
Останні зміни: | 30 Черв 2020 09:58 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18387 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року