06-13-155 Савіна, Н. Б. та Коротун, О. П. (2019) Методичні вказівки до організації практичних занять навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 242 «Туризм» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-13-155 МВ ПР Маркетинг в туризмі (Туристи).pdf Download(627kB) |
Анотація
Метою дисципліни "Маркетинг у туризмі" є формування сучасної системи поглядів і спеціальних знань у галузі маркетингу індустрії гостинності, набуття практичних навичок щодо просування турпродукту на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективності діяльності підприємств туріндустрії. Закономірності розвитку маркетингу туріндустрії в ринкових умовах, система маркетингу туристського підприємства. Завданням дисципліни "Маркетинг у туризмі" є засвоєння теоретичних та організаційних основ маркетингу, розуміння сутності організації та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища, розуміння системи методів маркетингу.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Шифр: | 06-13-155 |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття |
Тематики: | Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 30 Черв 2020 10:19 |
Останні зміни: | 30 Черв 2020 10:19 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18393 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року