Методичні вказівки до організації практичних занять навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 242 «Туризм» денної і заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-155 Савіна, Н. Б. та Коротун, О. П. (2019) Методичні вказівки до організації практичних занять навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 242 «Туризм» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-155 МВ ПР Маркетинг в туризмі (Туристи).pdf

Download(627kB)

Анотація

Метою дисципліни "Маркетинг у туризмі" є формування сучасної системи поглядів і спеціальних знань у галузі маркетингу індустрії гостинності, набуття практичних навичок щодо просування турпродукту на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективності діяльності підприємств туріндустрії. Закономірності розвитку маркетингу туріндустрії в ринкових умовах, система маркетингу туристського підприємства. Завданням дисципліни "Маркетинг у туризмі" є засвоєння теоретичних та організаційних основ маркетингу, розуміння сутності організації та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища, розуміння системи методів маркетингу.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Шифр: 06-13-155
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування
Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 30 Черв 2020 10:19
Останні зміни: 30 Черв 2020 10:19
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18393
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року