06-13-14S Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. (2020) Силабус навчальної дисципліни «Товарна інноваційна політика» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]
Text
06-13-14S.pdf Download(555kB) |
Анотація
Даний курс є теоретико-методологічною основою управління розробленням, виготовленням, виведенням на ринок і просуванням на ньому нових товарів, які дають можливість повніше реалізувати потенціал підприємства, забезпечити більший ступінь задоволення запитів споживачів, привести внутрішні можливості розвитку підприємства у відповідність до зовнішніх, що породжуються ринком. Метою викладання дисципліни є формування системи теоретичних знань з маркетингових стратегій і практичних навичок формування ефективного товарного асортименту, що дозволяє збільшити прибуток і (чи) ринкову частку підприємства - інноватора, розширити його адаптаційні можливості до змін умов господарювання, забезпечити умови успішної комерційної діяльності й розвитку на ринку відповідно до визначеної місії та мети діяльності підприємства. Основні цілі: • вивчення засад маркетингу продуктових інновацій, методів ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів; • набуття навичок використання сучасних методів та прийомів генерування ідей, функціонально-економічного обґрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам; • виховання здатності до творчого пошуку напрямів та резервів удосконалення стратегічного управління та стратегічного маркетингу підприємства.
Title in English
SYLLABUS PRODUCT INNOVATION РOLICY ВВ5 Code in Educational Program Educational level: master's (second) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-14S, товарна інноваційна політика |
Шифр: | 06-13-14S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 02 Лист 2020 08:52 |
Останні зміни: | 02 Лист 2020 14:12 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/19044 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року