Силабус навчальної дисципліни «Товарна інноваційна політика» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-14S Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. (2020) Силабус навчальної дисципліни «Товарна інноваційна політика» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
06-13-14S.pdf

Download(555kB)

Анотація

Даний курс є теоретико-методологічною основою управління розробленням, виготовленням, виведенням на ринок і просуванням на ньому нових товарів, які дають можливість повніше реалізувати потенціал підприємства, забезпечити більший ступінь задоволення запитів споживачів, привести внутрішні можливості розвитку підприємства у відповідність до зовнішніх, що породжуються ринком. Метою викладання дисципліни є формування системи теоретичних знань з маркетингових стратегій і практичних навичок формування ефективного товарного асортименту, що дозволяє збільшити прибуток і (чи) ринкову частку підприємства - інноватора, розширити його адаптаційні можливості до змін умов господарювання, забезпечити умови успішної комерційної діяльності й розвитку на ринку відповідно до визначеної місії та мети діяльності підприємства. Основні цілі: • вивчення засад маркетингу продуктових інновацій, методів ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів; • набуття навичок використання сучасних методів та прийомів генерування ідей, функціонально-економічного обґрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам; • виховання здатності до творчого пошуку напрямів та резервів удосконалення стратегічного управління та стратегічного маркетингу підприємства.

Title in English

SYLLABUS PRODUCT INNOVATION РOLICY ВВ5 Code in Educational Program Educational level: master's (second) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-14S, товарна інноваційна політика
Шифр: 06-13-14S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 02 Лист 2020 08:52
Останні зміни: 02 Лист 2020 14:12
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/19044
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року