Силабус навчальної дисципліни “Продуктивність маркетингової діяльності підприємства” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського), спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми “Маркетинг”

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-23S Веретін, Л. С. (2020) Силабус навчальної дисципліни “Продуктивність маркетингової діяльності підприємства” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського), спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми “Маркетинг”. [Силабус]

[img] Text
06-13-23S.pdf

Download(330kB)

Анотація

Даний курс є теоретико-методологічною основою організації ведення бізнесу за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, що передбачає зміну культури організації із використанням цифрових технологій. Метою викладання дисципліни є поглиблення системи теоретико-практичних знань у розумінні сутності продуктивності маркетингової діяльності підприємства, а також застосування системи оціночних показників продуктивності маркетингової діяльності підприємства на практиці. Основні цілі: - розкриття теоретичних основ сутності та змісту продуктивності маркетингової діяльності підприємства та набуття практичних навиків оцінки продуктивності маркетингової діяльності з використанням вмінь формування системи показників оцінки продуктивності діяльності підприємства шляхом дослідження роботи підприємства та роботи окремих підсистем підприємства; - виховання у студентів вміння та навиків формувати та використовувати економічні показники для оцінки продуктивності маркетингової діяльності підприємства; - розвивати уміння застосовувати економічні, управлінські та маркетингові інструменти, методи та прийоми діяльності підприємства.

Title in English

SYLLABUS PRODUCTIVITY OF MARKETING ACTIVITY OF THE ENTERPRISE ВБ1.1 Code in Educational Program Educational level: bachelor’s (first) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-23S, продуктивність маркетингової діяльності підприємства
Шифр: 06-13-23S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 03 Лист 2020 10:47
Останні зміни: 21 Вер 2021 10:34
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/19060
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року