07-03-14S Олексін, Ю. П. та Шевчук, Т. Є. (2020) Силабус навчальної дисципліни “Історія первісного суспільства ” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього ступеня, спеціальності 014.03 «Cередня освіта (Історія)» освітньо-професійної програми «Cередня освіта (Історія)». [Силабус]
Text
07-03-14.pdf Download(642kB) |
Анотація
Серед історичних дисциплін, які допомагають реконструювати минуле людства, одне з чільних місць належить «Історії первісного суспільства». Саме вона дає змогу отримати відомості про життя, суспільну діяльність та культуру давнього населення у дописемний час. «Історія первісного суспільства» вивчає минуле людства та закономірності його розвитку. Метою викладання навчальної дисципліни «Історія первісного суспільства» є: формування у студентів ґрунтовних знань з початкового періоду людства – від виникнення самої людини і суспільства до створення соціальних інститутів; відтворення конкретних форм розвитку суспільства на початковій стадії. Завдання навчальної дисципліни: – визначити основні чинники формування та становлення людини і суспільства; – проаналізувати екологічні та соціальні аспекти антропосоціогенезу; – простежити основні напрямки еволюції людини та суспільства; – розглянути механізми формування соціальних інститутів первісності на певних етапах історичного розвитку; – встановити місце первісної історії в історичному процесі; – виробити у студентів вміння формувати власну позицію щодо дискусійних питань історії первісного суспільства. Очікувані результати навчання: студенти повинні знати: – основні види джерел з історії первісного суспільства; – загальну історіографію даного курсу; – хронологію та періодизацію первісної історії; – основні етапи антропогенезу; – головні напрямки та етапи розвитку первісних суспільств до періоду виникнення держави; – основні механізми утворення соціальних інститутів первісної епохи; – понятійно-термінологічний апарат курсу. Студенти повинні уміти: – аналізувати джерела з історії первісного суспільства; – при вивченні окремих питань комплексно застосовувати джерела з первісної історії; – користуватися історичною термінологією; – застосовувати набуті знання, навички та вміння в самостійній практичній, науковій та педагогічній роботі; – працювати з науковою літературою; – аргументувати власну думку з дискусійних питань. Використовуються такі методи викладання та технології:, обговорення, диспути, презентації, міні-лекції, ситуаційні дослідження, моделювання професійної діяльності тощо.
Title in English
SYLLABUS academic discipline Нistory of primitive society ОК 17 Code in Educational Program Educational level: first (bachelor's) 01 Field of knowledge: Education / Pedagogy 014.03 Field of study: Secondary education (History) Educational Program: Secondary education (History)
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 07-03-14S, історія первісного суспільства |
Шифр: | 07-03-14S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 11 Освітні, педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 03 Лист 2020 10:49 |
Останні зміни: | 03 Лист 2020 10:49 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/19064 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року