Методичні вказівки до виконання практичних робіт із навчальної дисципліни «Фізична терапія дітей з особливими потребами» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня та другого (магістерського) рівня для усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП денної і заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

08-02-68M Нестерчук, Н. Є. (2020) Методичні вказівки до виконання практичних робіт із навчальної дисципліни «Фізична терапія дітей з особливими потребами» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня та другого (магістерського) рівня для усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
08-02-68М.pdf

Download(422kB)

Анотація

Програму навчальної дисципліни «Фізична терапія дітей з особливими потребами» складено відповідно до вимог вибіркових дисциплін для всіх спеціальностей. Фізична терапія дітей з особливими потребами займає важливе місце в системі підготовки фахівців різних спеціальностей. У даній програмі викладений матеріал із загальної методики застосування засобів фізичної терапії. Особлива увага приділена опису особливостей впровадження фізичної терапії дітей з активним залученням до цього процесу батьків. Поданий матеріал спрямований на формування знання про різні патології в педіатрії, у комплексному лікуванні яких використовують засоби фізичної терапії. Під час вивчення дисципліни студенти отримують ґрунтовні знання щодо проведення фізичної терапії у разі наявності різних патологій, у комплексному лікуванні яких послуговуються засобами фізичної терапії; розвиток у студентів спостережливості, дослідницьких інтересів, здатності аналізувати загальний стан дитини, простежувати у ньому найменші зміни, а відтак забезпечувати гнучку тактику застосування фізичної терапії на етапах відновлювального лікування. У результаті виконання даних практичних робіт студенти повинні знати: вікові психофізіологічні та індивідуальні особливості дітей, які мають відхилення в стані здоров’я або інвалідність; закономірності формування рухових умінь і навичок у розвитку основних рухових якостей дитини (враховуючи структуру основного дефекту); вплив фізичних вправ на психофізичний стан дітей з відхиленням в стані здоров’я; спеціальну термінологію, уміти грамотно її використовувати; вміти: правильно підбирати методи і засоби навчання, використовуючи їх для вирішення корекційних, профілактичних і реабілітаційних завдань, успішно реалізовувати дидактичні принципи в практичній роботі; підбирати завдання для самостійної роботи і індивідуальних планів дітей з відхиленням в стані здоров’я; володіти організаторськими вміннями і навичками проведення занять з фізичної терапії.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 08-02-68M, фізична терапія
Шифр: 08-02-68M
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Підрозділи: Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Фізичної терапії, ерготерапії
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 17 Груд 2020 13:17
Останні зміни: 15 Груд 2021 11:07
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/19348
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року