02-05-06S Козяр, М. М. (2021) Силабус навчальної дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіка» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Теплоенергетика», спеціальність 144 «Теплоенергетика». [Силабус]
Text
02-05-06S.pdf Download(1MB) |
Анотація
Складовою формування професійної компетентності в галузі теплоенергетики є вивчення дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіка», яка відноситься до базового блоку дисциплін підготовки студентів за спеціальністю 144 «Теплоенергетика» і вивчається на 1 курсі. Вивчення даної дисципліни дає можливість студентам опанувати основними правилами виконання технічних креслень відповідно до вимог національних стандартів, теми програми сприяють розвитку у студентів просторової уяви і логічного мислення, дають знання з геометричного моделювання об’єктів простору графічними образами та за допомогою САПР. Отримані під час вивчення дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіка» знання, уміння та навички слугуватимуть базою для подальшого удосконалення професійної компетентності студентів при вивченні спеціальних дисциплін. Мета навчальної дисципліни _ формування у студентів компетенцій, необхідних для реалізації технічних ідей за допомогою креслення (креслеників) та розуміння за кресленням будови та принципу дії технічного механізму або конструкції, вивчення засобів комп’ютерної графіки, на якому ґрунтується моделювання теплоенергетичного обладнання теплових та атомних електростанцій, теплотехнічного обладнання промислових та комунальних підприємств; парові, водогрійні котли; теплові двигуни; тепло-та масообміні апарати; теплонасосні, холодильні установки. Цілі дисципліни _ навчити студентів основам виконання та читання технічних креслень відповідно до стандартів, розвинути їх технічне мислення, пізнавальну активність та просторову уяву, навчити застосовувати сучасні методи проектування за допомогою САПР. Під час вивчення дисципліни передбачається, крім традиційних, інноваційні методи та технології навчання, які полягають у моделюванні викладачем змісту, форм і методів навчального процесу відповідно до поставленої мети з використанням новизни, а саме диференційоване, проблемне та контекстне навчання, а також ігрові технології, кредитно-модульні технології, особистісто-орієнтоване навчання, педагогічні програмні засоби (нарисна геометрія, інженерна графіка, конструктор, робочі кресленики) тощо.
Title in English
SYLLABUS Engineering and computer graphics Д11 Code in Educational Program Educational level: Bachelor’s (first) 14 Fields of knowledge Agricultural sciences and food 144 Fields of study: Agricultural engineering Educational Program: Agricultural engineering
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 02-05-06S, інженерна, комп’ютерна графіка |
Шифр: | 02-05-06S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 14 Електрична інженерія Шифр галузі знань > 14 Електрична інженерія > 144 Теплоенергетика |
Підрозділи: | Навчально-науковий механічний інститут > Теоретичної механіки, інженерної графіки та машинознавства |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 05 Лют 2021 11:25 |
Останні зміни: | 05 Лют 2021 11:25 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/19673 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року