06-08-029-S Судук, О. Ю. та Мороз, Е. Г. (2021) Силабус навчальної дисципліни «Бренд-менеджмент» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП. [Силабус]
Text
06-08-029S.pdf Download(474kB) |
Анотація
Дисципліна «Бренд-менеджмент» вивчає концепції, науково обґрунтовані техніки та стратегії брендінгу, а також сприяє формуванню відповідних вмінь та навичок на різних рівнях прийняття управлінських рішень. Дисципліна поєднує в собі сучасні підходи, світовий та вітчизняний досвід різних учасників економічних стосунків, що долучені до практики бренд-менеджменту. Метою викладання навчальної дисципліни є формування та поглиблення у здобувачів вищої освіти професійно-компетентних знань та навичок щодо технологій створення та управління брендами як важливими нематеріальними активами організацій усіх галузей економіки та різних форм власності. Основними завданнями є: освоєння теоретичних понять бренд-менеджменту та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату побудови архітектури брендів; отримання концептуальних знань та навиків щодо створення та управління сильними брендами; набуття навиків до творчого пошуку напрямків ребрендінгу; отримання знань та навиків щодо оцінювання потенціалу брендінгу компанії.
Title in English
SYLLABUS Brand-management Educational level: bachelor’s (first) master`s (second) Specialty: all specialties Educational Program: all educational programs
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-08-029-S, бренд-менеджмент |
Шифр: | 06-08-029-S |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 29 Бер 2021 09:09 |
Останні зміни: | 29 Бер 2021 09:09 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/20268 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року