03-10-52М Богданенко, О. В. (2021) Методичні вказівки до виконання практичних робіт і самостійної роботи з навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності та цивільний захист» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія, ерготерапія» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія», денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
03-10-52М.pdf Download(619kB) |
Анотація
Підвищення безпеки життєдіяльності людини завжди було однією із найважливіших задач людства. Натепер відбуваються все більш відчутні суперечності між суспільством, природою і техногенною сферою. Вплинути на зменшення таких суперечностей можна, змінивши певні поняття людської свідомості та відповідальності. У вирішенні цього важливого питання особливого значення набуває вивчення «Безпеки життєдіяльності та цивільного захисту» як дисципліни світоглядного значення, без якої сьогодні не можлива жодна професійна діяльність. Предметом вивчення навчальної дисципліни є вплив на життєдіяльність та здоров’я людини шкідливих і небезпечних чинників, методи захисту від них, а також загальні закономірності виникнення і розвитку небезпек, надзвичайних ситуацій (НС), їх властивості, можливий вплив НС. Практична підготовка здобувачів з навчальної дисципліни надасть можливість здобути компетентності, потрібні для подальшої професійної діяльності: здатність оцінювати шкідливості та небезпеки робочого місця, застосовувати сучасні методи та заходи забезпечення оптимальних і безпечних умов праці; розуміти особливості підходів попередження можливих загроз життю і здоров’ю людей, брати участь у розробленні заходів щодо запобігання професійним захворюванням і нещасним випадкам на виробництві, побуті, природному середовищі, доведення до вимог нормативно-правових актів з безпеки життєдіяльності умов оточуючого середовища. Результатами навчання, які набувають здобувачі вищої освіти, вивчаючи дану дисципліну, є вміння: - пояснювати процеси впливу шкідливих та небезпечних чинників, що виникають у разі небезпечної події; - визначати та класифікувати фізичні, хімічні, біологічні та психофізіологічні шкідливі виробничі чинники та аналізувати безпечність виробничого устаткування; - ідентифікувати небезпеки та можливі її джерела, оцінювати ймовірність виникнення небезпечних подій та їх наслідків.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 03-10-52М, безпека життєдіяльності, цивільний захист |
Шифр: | 03-10-52М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут будівництва та архітектури > Охорони праці та безпеки життєдіяльності |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 02 Квіт 2021 09:11 |
Останні зміни: | 02 Квіт 2021 09:11 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/20314 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року