СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РЕДАКЦІЯМИ ГАЗЕТ НА ОСНОВІ ВЕБАНАЛІТИКИ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Бурченя, О. П. та Burchenia, O. P. (2020) СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РЕДАКЦІЯМИ ГАЗЕТ НА ОСНОВІ ВЕБАНАЛІТИКИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(92)). с. 11-21.

[img] Text
Ve922(1).pdf

Download(255kB)

Анотація

Ключовим моментом стратегічного управління редакцією є процес, який базується на механізмі завчасного прогнозування напрямів подальшого розвитку редакції в бізнес-середовищі. У статті проаналізовано регіональний ринок ЗМІ з точки зору використання вебаналітики. Автор приходить до висновку, що вагома частка учасників цього ринку недостатньою мірою використовує у своїй діяльності механізми стратегічного управління на основі вебаналітики. У пропонованому дослідженні здійснено спробу окреслити набір необхідного інструментарію, який допоможе редакціям друкованих та електронних видань отримати дані для аналізу і моніторингу уподобань читача. Водночас розглянуто стандарти вебаналітики, проаналізовано сучасні вебсистеми, які використовуються в інформаційно-аналітичній діяльності ЗМІ задля впевненості, що вони не лише продукують контент, але і його зміст доходить до читачів. Застосування вебаналітики є потрібним для використання редакціями друкованих та електронних ЗМІ з метою подальшого просування продукту на ринку преси. Значимість цього дослідження полягає у розумінні важливості використання даних веб-аналітики для успішної роботи мас-медіа.

Title in English

STRATEGIC MANAGEMENT OF NEWSPAPER EDITORIAL OFFICES BASED ON WEB-ANALYTICS

English abstract

Understanding the importance of a strategic approach to management causes significant demand from editors for sound theoretical concepts of strategic management, strategy development and implementation. The key point of strategic management of the editorial office is the process based on the mechanism of early forecasting of the directions of further development of the editorial office in the business environment. This requires the development and implementation of new effective mechanisms for strategic management and, above all, mechanisms for managing strategic change in both external and internal environments. The article analyzes the regional media market in terms of the use of web analytics, and the author concludes that a significant proportion of market participants do not sufficiently use in their activities strategic management mechanisms based on web analytics. The proposed study attempts to outline a set of necessary tools that will help the editors of print and electronic publications to obtain data for analysis and monitoring of reader preferences, as well as considered web analytics standards, analyzed modern web systems used in media information and analytical activities to ensure that they not only produce content, but also its content reaches readers. The use of web analytics is necessary for the use of print and electronic media in order to further promote the product in the press market. Monitoring and analysis of the work of newspaper editorial offices in the local market of Rivne region was carried out. The article emphasizes that the main task of web analytics is to monitor site traffic, based on which the audience is determined and the behavior of visitors is studied to make decisions on the development and expansion of the functionality of the Internet resource. Therefore, the significance of this study lies in understanding the importance of using web analytics data for the successful operation of the media.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: стратегічне управління, інформація, вебаналітика, вебсайт, відвідувачі, аудиторія, ринок преси, strategic management, information, web analytics, website, visitors, audience, press market
УДК: 338.46
Бібліографічний опис: Бурченя О. П. Стратегічне управління редакціями газет на основі вебаналітики / О. П. Бурченя // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2020. – Вип. 4(92). – С. 11-21.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2020 > Вісник 4
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2020
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 23 Квіт 2021 12:46
Останні зміни: 26 Квіт 2021 12:57
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/20440
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року